.comment-link {margin-left:.6em;}

Osannolikheten i konsten att existera sannolikt

lördag, november 05, 2005

King of something to say

Fick i uppdrag av min kusin Felicia att helt enkelt ladda up Michael Jackson låtar till hennes .mp3 spelare, så jag beslöt mig för att överproducera detta lite, och beslöt mig för att kolla diskografin på aboutmichaeljackson.com, och efter att jag hade gjort det häromdan' lade jag märke till gästboken som hade blivit antastad av 2 grupper, den ena som skrek om att Michael Jackson var en bög som ger sig på barn och den andra som säger att han är oskyldig och allt.

Det kändes bara extremt löjligt att se båda sidorna battla i en halvtaskig gästbok med sina halvdana argument så jag kände att jag helt enkelt var tvungen att lägga in något.

Jag skrev:


Just something i gotta say

The childmolesting story published by the media is, regardless of if it's the truth, just plain entertainment (they love to just get to people, don't they?). Well in any case, you should absolutely not judge his music by his molefactions in his personal life, cause that would be very undeliberate and unsincere. Michael Jackson is in fact a living legend. He have done a lot of fabulous songs, and my personal opinion is that, when it's up to pop, nothing beats the king.

It's not that I don't think he actually is a childmolester, but either do I think that he is. I just don't know what to think anymore, so I'd figured it'll be better to just stop caring about someone else's personal life published by something as overrated as the media, cause giving a fuck is what they probably want you to do.

/Kent- (theragerulesit@gmail.com)

1 Comments:

  • Bra, både gjort och skrivet.

    By Anonymous Anonym, at 9:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home